Min tonåring!

Hej hej!

Vet ni vad? Idag blev eller blir Rebecka tonåring! ♥ Naaw! Jag vet att du inte vill det men du, jag, Sofia, Karro, Vicci, Ida och Elin vi kommer ALLTID vara 5 åriga barnsliga barn som aldrig växer upp. Det kommer alltid se ut som det gör på bilderna nedanför, du har börjat köpa kläder på flera konstiga/braiga hemsidor men det betyder absolut inte att du kan bli en riktig tonåring genom kläderna nej tyvärr utan du kommer aldrig aldrig aldrig bli äldre än 5 år! Grattis Rebecka min lilla 5 åriga tonåring du kommer alltid vara lika bra hela tiden även fast vi bråkar ibland! :)

Bildbomb:




































Kommentarer
Postat av: Sofia

R-E-B-E-C-K-A!!!!!!!!!!!

Vilka roliga bilder!

:D

Vad kul att du har kvar gamla bilder!



// 5årigasofia(egentliga12fylldaår) somtyckerkissochbajsärkul!



xD

2010-06-09 @ 17:59:36
Postat av: Karolina

Hahahahahahahahahhaahhaha, jätteroliga bilder! Japp, vi kommer aaaaalltid vara 5åringar. Höhöhöhöhhöhöhö

2010-06-09 @ 19:00:21
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Prinsessan i elaka bebisen

Rebecka med långt hår... det var länge sen! Kulkul... tror inte heller becka kommer växa upp... haha x)

vi kommer nog leka elaka bebisen ända tills vi e 84... :O x)



//Prinsessan i elaka bebisen :D

2010-06-11 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0