Lite pinsamt!

Hej hej!

För typ en kvart sen var jag på bibblan för att kolla om dom hade öppet så jag kollade på deras dörr och där stod det med små boktäver 14/6 alltså idag, jag trodde att dom hade öppet då men sen stod det med större bokstäver: "tis: 14.00-19.00" men jag trodde fortfarande att dom hade öppet så jag ryckte i dörren men den var låst och sen gick jag och kolla i fönstrerna och då satt en av dom som jobbar där så då gick jag tillbaks och ryckte ännu hårdare i dörren men hon kom inte och öppna så jag gick till mitt förra område där dom har en stor swimmingpool och kolla om den hade öppnat än och ja det har den! Den ser asnajs ut och jag testade om nyckeln funkade och det gjorde den! :D Sen gick jag tillbaks till bibblan och kollade i fönstrerna och hon satt fortfarande där och då kom hon till dörren där jag stod och ryckte lite och ba:
"Hej kan jag hjälpa till med nåt?"
Jag: "Hej är biblioteket öppet idag?"
Hon: "Nej inte idag men imorgon, du kan se här på skylten"
Jag: Jaha oj hehe! "Jag trodde att det var öppet idag så förlåt, hej då!"
Hon: "Hej då!"

Det var såå pinsamt att jag kanske inte vill gå tillbaks dit imorgon för hon borde tro att jag är himla störiga ungen nu som inte fattar om det står "tis" på en skylt! ;) Aja det var iaf skönt att springa dit (jag sprang för det kändes som att det skulle ta lång tid annars!) men nu är jag hungrig så jag ska göra makaroner och köttbullar, mums fillibabba! (stavning?) Ha det jättebra! // sOphia


Hehe, jag behövde luta mig bakåt för att synas på bilden! Nu är jag redo att laga mat! :D


Kommentarer
Postat av: Karolina

Men Sophia, kan du inte läsa? haha ;)

2010-06-14 @ 18:10:39
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0