Ingen uppdatering...

idag som ni kanske sett fast jag skrev ju ett litet inlägg i morse och då la jag också ut en bild på ett hus som är gjort av nyhetstidningar så den kan ni ju kolla på om ni inte har sett den. Just nu är jag fortfarande hos Rebecka för att pappa och brorsorna är på Kizz konsert, häftigt va? :P Pappa kommer och hämtar mig runt 23.00 så jag ska vara här ett tag till, vi ska typ rita snart men jag ville bara skriva av mig lite först! Det var jättekul i Kista Centrum idag och jag har köpt lite saker som jag tänkte visa er imorgon för nu kan jag inte, juste vi har också beställt pizza som var gott aja nu ska jag rita lite så hejdå! // sOphia


Såhär kan det se ut när jag är i Täby C och har köpt en smoothie! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0