Idag åker vi!

Heej!

Nu är jag så himla taggad för eftermiddagen eftersom då åker vi till aros!! Julia kommer och hämtar mig vid halv fyra och då kör vi och hämtar upp Emma om inte hon redan blivit upphämtad, hoppas vi kan stanna vid Hummelsta och köpa godiis som vi gjorde förra gången men jag käka inte upp mitt. Aja nu ska jag väl ut i solen och läsa igen för den boken jag läser är såå himla bra asså den heter De kallade mig Ise! Jag har packat jättemycket men jag vet att nånting kommer jag glömma men så är det alltid för mig och det går oftast bra ändå aja hej då! // sOphia


Kommentarer
Postat av: issa

syns ikväll, det kmr bli askul ;)

2010-06-17 @ 12:27:17
URL: http://issasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0