Hoppsan!

Hej hej!

Nu har jag inte skrivit på flera dagar eller jo i måndags skrev jag ett inlägg i skolan men sen skrev jag inget mer fast jag hade sagt att jag skulle, det är icke bra! Igår var jag sjuk och hade feber men det visste jag inte i skolan så när jag kom hem däckade jag i fåtöljen men idag ska jag och klassen åka med våra lärare till typ Rösjösjön och bada men jag får iinte eftersom jag har fortfarande lite ont i halsen.... jag som såå gärna ville bada med dom andra.


Aja det kommer väl fler gånger får jag hoppas, igår när jag och några andra satt ute och sola och prata på rasten så kom det några 8:or som kastade en vattenballong rakt över mig så vattnet rann ner i trosorna och sen när jag och Vicci skulle gå hem så kom det en kille i nian som hade en vatten grej och den började han spruta med på oss så vi blev alldels böta! ;) Vicci kommer ringa mig vid 9.00 och kolla med mig vart jag, Rebecka och hon ska mötas. Vi har sovmorgon till 9.40 så det är himla najs! Nu ska jag lägga i alvedon och strepsils i väskan, ha en awesome dag! // sOphia


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; ja själdå?:D

2010-06-09 @ 15:17:47
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0