Hemma hos Rebecka!

Hej hej!

Just nu är jag hemma hos Rebecka som sagt och vi har varit i Täby C för att jag behövde köpa en bikini och fotbollsstumpor till aros, vi var också inne på andra affärer som t.ex. JC, Bikbok och biblioteket fast det är ingen affär dåra. :) På JC hittade jag ett par assnygga röda byxor och på bibblan lånade jag tre böcker som heter: "Molly Moons incredible book of hypnotism", "Hon kallades Ise" (jag tror den hette så) och "Slumpens bok" så nu har jag några böcker att läsa under sommaren fast det kommer inte räcka, vi har legat och käkat nudlar samtidigt som vi ritat och kollat på serien "Vänner", den är såå himla bra! :D Vad har ni gjort idag då? När jag kommer hem ska vi fira Micke i efterskott för vi hann inte det igår eller han fick presenter men idag ska vi äta tårtaa :) Alltid lika gott, aja nu ska jag och Rebecka gå ut så hej dåå! // sOphia


Ni vet att jag skrev att jag tyckte den här väskan var häftig, nu har Rebecka fått en sån
fast i svart! Hur coolt är inte det? (det är inbyggd högtalare)

Kommentarer
Postat av: Amy

svar- hejsan, tack detsamma. inget planerat ännu, självdå?

2010-06-15 @ 17:59:09
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: sofia

Hej fia! Jag e i Los Angeles nu - så jääkla najs asså!

JAg kommer blogga mer dagarna framöver, för vi byter ställe..



Ha det bäst-bäst-bäst !!!!!!!!!!!!!!!!! Hälsa becka!



//Fia

2010-06-16 @ 05:42:49
URL: http://sofiascorner.blogg.se/
Postat av: Karolina

!!! fick becka en sån!!!??? Vill oxå haaaa... :D

2010-06-16 @ 19:31:08
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0