Har varit...

hos moma och hämtat lite saker b.l.a 200 kronor och mina snygga Converse som jag ska ha på mig imorgon på skolavslutningen, jag har också fått 2 par leggings och typ 3 par tights av moma. Tack så mycket moma, jag längtar såå mycket tills imorgon för efter skolavslutningen drar jag hem sätter på mig andra enklare kläder och sen drar jag till Rebecka där Karro och Sofia också kommer vara, vi kommer fika lite där och sen drar vi till stan och shoppar loss! Lite senare kommer vi också käka på Friday´s! Det ska bli så himla kul!! :D Haha, nu har ni kanske fattat det.

Ikväll skulle jag egentligen varit på fotboll och haft det skoj men nej det får jag inte för min hals gillar inte mig idag eller igår! Det gör ont när jag sväljer och äter så jag ska inte springa men ibland kan jag inte hålla mig som idag t.ex. när jag sprang på idrotten men jag har en ursäkt: "Det var ju flaggkull!" Hihi ibland så funkar den eller jag har faktiskt aldrig testat det men det lät bra att skriva i ett inlägg.

Aja nu ska jag hoppa in iduschen och sen drömma om hur kul det kommer bli på Aros cupen om typ två/tre veckor, sov så gott och dröm om att jag ställer mig i ett mål också kommer någon bebis och ska försöka skjuta och den lyckas för jag har ställt mig bredvid målet och blivit rädd! Haha :D Så bollrädd är jag inte men jag är bollrädd, sov gott! // sOphia


Mm, pengar smakar gott! :P Men usch ser ni vad fett mitt hår är? Jag måste verkligen
hoppa i duschen nu.

 


Kommentarer
Postat av: sofia westin

DET SKA JAG DRÖMMA OM ! :D haha nejmen.. mysiiigt att du typ slickar på 100 lappen när alla har tagit på den iinnnan XD ha det bra !

2010-06-10 @ 22:13:18
Postat av: sOFIA

Haha , yummy 200 swedishhriksdaler! :D

Det ska bli skitkul imorgon!



Ses imorrn fia! :D

2010-06-10 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0