Har tråk tråk...

så jag tänkte göra ett litet test som jag snott från Elin D, hoppas det ar okej.

Hur bor du: i ett hus?
Brukar du komma i tid: Yes box! :P
Hur lång är du: 1.48/49
Kan du laga mat: haha.. jaa men när jag lagar köttbullar går alltid brandalarmet! xD
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går högstadiet!
Vad har du på dig just nu: En t-shirt, trasiga med flit jeans och en lång skjorta :)
Har du någon fobi: Ja det är klart men just nu kommer jag inte på någon...
Hade du en bra kväll igår: Nja, jag ville gå på fotbollsträningen men jag har ont i halsen.

Vilket är ditt senaste inköp: En ring (hehe jag vet lite udda men det är en snygg ring!)
Din favoritdryck på morgonen: Smothinenn! (Kimsy & Sofia you remember? xD)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma och kompisar! :)
Har du sovit i din egen säng inatt: Nää jag sov på på soptippens säng! ....
Vad hade du sönder senast: No idea!
Vem snackade du med senast: Pappa :)
Varm favoritdricka: Oboy x)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten ofc!
Alkoholhaltig favoritdricka: Va?
När gjorde du senast något riktigt dumt: Den 17 Maj, asså inte vet jag!
Saknar du någon just nu: Jaa =(
Vem: Sofia... kom hem sen och ha det riktigt skojj!

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Säga att jag inte vågar -_-
Någon/några jag stör mig på: Victoria och Daniel för dom ska hålla på och höja skatten för deras 60 miljoner vädra bröllop!
Intressen: Football&Springa ♥
senaste person du kramade: Rebecka hihi! ♥
Senaste person du ringde: Mamma ♥
Senaste person som ringde dig: Rebecka!
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Mm
Längtar du till din nästa födelsedag: Yes I do, I do!
Har rakat dina ben någon gång: Neej faktiskt inte, äckligt eller?
Är du sugen på något nu: Yes, vill ut och springa 2,5:an
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0 ofc
Använder du hudkräm: Nope!
Attraheras du av män med skägg: Nope eller jo om dom skulle vara i min ålder!
Micro-pop eller poppa själv: själv
Brukar du baka: Yes box!
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Aa det är jag! :)
Vilken låt lyssnade du senast på: I still haven't found what I'm looking for! (jag gillar den inte men lyssna på den ändå)
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nix!
Vad tycker du är äckligt: När folk spottar på IPs fotbollsplan och ändå gör jag det själv ibland. Det är äckligt för ibland springer jag barfota där.
Har du pengar på mobilen: Jaa
Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? Shit, om det nu ens är en svordom...
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.30
Var köper du dina matvaror ifrån? affären
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med, hihi!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en resa till Japan!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? jaa
När var senast någon stötte på dig? jag vet inte hur man märker det, haha tror jag!
Vad åt du till middag senast? Chicken fingers på Friday's! :)
Kan du vissla? Kan du vissla Johanna? Javisst kan jag det *vissel* *vissel* *vissel*
Tittade du på tecknat när du var liten? men det är väl ändå självklart!
Äger du några popband t-shirts? någon kanske....
När flög du senast? December 2009
Pratar du några andra språk? Inte hemma nej men jag kan prata franska (och självklart engelska)
Har du gråtit offentligt? Haha! Jag vet inte ens vad offentligt betyder, det här testet går inte så bra känner jag.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Vore häftigt med en tatuering men tänk sen hur skrynklig och ful den kommer bli sen när jag är typ 86 år, piercing vill jag göra i naveln!
Vad har du med dig in på bion? typ inget ibland. 
Vad har du för väder? tråkigt!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Har inte ens gått på ett gymnasium.
När sov du senast på golvet? .........
Vilken är din favorit drink? typ någon frukt drink!
Gillar du din boendesituation? Ja den är bäst!!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? kanske 7/8
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland väldigt mycket!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej det gör jag icke!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? That is my little secret men ni som känner mig vet ju :P
Tror du på liv på andra planeter? kanske det...!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Kom igen nu Sophia det här klarar du, typ så! :D
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej men bungyjump! :)
Tycker du om att krama folk? Kramar är väl alltid härliga men det beror på vem dom kommer ifrån!
Äger du en digitalkamera? Jaa ♥ Hehe!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? väldigt många men jag kommer inte ihåg någon...
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja det gör det!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha nej det får jag inte!
Är du mörkrädd? hmm... jag vet inte. Jag föredrar inte att gå  mörker men om nån bara släcker lampan sådär har jag väl inga problem med det.
Tre saker du alltid har med dig? Kameran, nycklar, idominsalva och en bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0