En uppspydd kraxande kråka!

Hejsan svejsan!

Har fått några kommentarer och jag blir verkligen glad av dom så jättestort tack till alla som ibland (ganska ofta) lägger sin tid på det! :) Jag ville gå ut och lägga mig på en solstol och läsa en bok ikväll alltså utomhus dårå men nej vädret gillar inte mig ikväll, här hemma regnar det nästan så det blir ingen solning för mig! Istället har jag tagit det lungt i fåtöljen, suttit framför datorn och letat efter snygga ganska långa ringar med något på som t.ex. en ring som Vendela fick på sin studentmottagning, den var assnygg!

Det var blommor som var ihopfasta och gjorde ringen kanske 1/1,5 cm lång, jag kan kolla med Vendela sen om jag får fota den. :) Vet ni var man kan köpa snygga ringar?

Men iaf sen har jag spelat fotboll utomhus med Ivan fast jag sprang inte för det är det bästa för min skola, annars kommer det låta som att nån björn har spytt upp en kråka som fortfarande kan kraxa när vi sjunger "Den blomstertid nu kommer" haha tänk hur alla helt plötsligt skulle börja tystna och sedan kolla på mig som att jag vore ett himla mongo! :D Aja snart ska jag lägga upp två videoklipp från idag och förra året på klassresan, ha det bäst! // sOphia


Mmm det här var så gott när jag åt det men nu när jag tänker på det mår jag bara illa
men ni borde testa för det är gott just i stunden! :) Haha, där lät jag som himla perfekta kocken :D


Ser ni vilken läskig bild?!


Den här var bättre! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0