Eleverna mot lärarna!

Hej!

Nu är jag hemma med min dumma hals som inte gillar mig just nu, det gör såå himla ont men jaja det får jag fixa sen. :) Jag slutade 12.15 idag så direkt efter idrotten satte jag och Sofia oss på läktaren och kollade när några lärare mötte några nior, sen kom Linnea, Sofia (Sofia w) och Johanna och satte sig med oss och prata. Sofia (Sofia ö) behövde gå sen efter ett tag men vi andra stannade kvar ett tag till och började prata om massa saker och det var kul! :D Vi pratade så mycket att vi inte såg eller hörde vilka som vann men jag tror att lärarna vann eller jag vet inte... :) Vad har ni gjort idag hittils? Just nu har jag inget att göra men jag ska nog sortera lite bilder som jag inte tagit tag i på länge, jag ska också kolla på New Yorker´s hemsida och kolla efter ett snyggt linne som jag hittat. Ha det bäst! // sOphia


Naaw lilla Sally gumman, vi kommer snart att träffas! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0