Dagens vill ha!

Hej alla!

Jag har varit inne och surfat runt här på internet (asså inte med en bräda dårå men, haha nä jag bara skojja för så dumma är ni ju inte!) och kollat på några bloggar och alla har shoppat och köpt saker och jag sitter här och dreglar för jättemånga saker jag vill ha, jag tycker synd om mig nu men nej det får jag inte tycka utan nu ska jag tänka på hur riktigt bra jag har det om man jämför med vissa andra länder fast när mamma eller pappa säger det till mig då säger jag såhära:

"Men jaha! Det spelar ingen roll för nu bor vi i Sverge och har det bra, alla andra kompisar får saker förutom jag!" *host* :) Det där med "alla får förutom jag" det är inte så sant.
Jaja nu kan ni kolla nedanför och kanske tänka såhär: "Hmm.... om jag köper den där Ipoden till henne så kanske hon blir jätteglad och ger något tillbaks!" Hehe, in my dreams i know! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0