Bilder från stan!

Hej hej!

Här kommer lite bilder från igår och iförrgår, några bilder är ju inte på det jag köpt utan det är på Rebecka, Sofia 
ch Karro som ni kanske ser! :)

Bildbomb:

Här sitter vi hos Rebecka och väntar på att åka iväg. Bilden är asrolig tycker jag!


Hjälp! Den här skylten var inne på Bluefox och jag skulle nog varna er för att inte snatta!


Den här väskan är ju ascool fast jag köpte den inte.


Snyggt Sofia! :D :P


Här är en bra bild på Rebecka! :D


Haah! Här sitter alla och fejkar en bild där vi ska välja mat! :D


Ställde kameran på självutlösare och resultatet blev som ni ser!


Karro sitter och berättar lite saker för Sofia men Sofia bryr sig intee! :D


Alla fyra tog Chicken fingers med pommes, mm riktigt gott var det!


Till efterrätt tog alla fyra mousse men jag tog inte choklad utan någon vit mousse, det
var iaf riktigt gott!


Man skulle inte dricka efterrätten men det såg roligt ut fast sen åt jag med sked! :)


Här är Rebecka som inte gillar att vara med på foton men den här gången var hon schyst
och ställde upp!

Jag gör ett till inlägg och lägger in bilder på det jag köpt, hej då! // sOphia

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0