Bajs eller najs?

Hej hej!

Snart ska jag och pappa åka ner till skolan för gå kommer vi inte göra i det här vädret, jag var inne på Gina Tricots hemsida och där hittade jag världens snyggaste bikini! Det är den som är på bilden nedanför med sånt där camouflage mönster (stavning?) åå den mååste jag ha! Den ska jag kanske köpa idag i stan om vi nu går in till Gina, den andra bikinin är en av dom fulaste jag sett på länge. Överdelen är väl inte så farlig men underdelen är usch! Kom ihåg att det här vad jag tycker så om du gillar den ska du inte ta åt dig vad jag säger för jag har lite konstiga åsikter ibland, aja nu ska jag väl sätta på mig mina Converse! // sOphia



Den här bikinin är typ världens snyggaste! :D 79 kr st.



Men den här bikinin är den fulaste jag sett på läänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0