Är jag en vild häst?.....

Hej på dig!

Har alldeles nyss kommit hem från en asrolig dag! Jag och klassen åkte till Ösby sjön och badade men jag skulle egentligen inte bada eftersom jag har ont i huvudet och halsen men jag badade ändå för jag kände att jag skulle klara det så jag fick låna Viccis badkläder. :) 

Sen sprang jag, Sofia, Rebecka, Vicci och karro upp till en jäättestor skog där vi hittade bajs som vi undersökte eller okej dom undersökte inte utan det var väl jag som var intresserad! xD Sen var det några killar i klassen som började kalla mig för det vilda djuret och "hästen", det var väl för att jag skrek och höll på så mycket när dom försökte knuffa i mig bland alla bränneslor (stavning?) och till slut lyckades dom tyvärr. Jag blev också biten av en pissmyra eller vad det nu var så nu har jag ett bitmärke av den, lite senare gick vi tillbaks till bryggan och då hoppade jag, Vicci, Ida, Sofia och Elin i sjön med några killar och simmade till andra sidan och det var fett skönt! :)

På vägen hem på tåget såg jag några ungar hålla på med sina mobiler och då såg jag en typ 10 årig tjej med en Iphone i handen, inte ens jag som är äldre har en! Jaja sen gick jag till ett dagis i närheten och träffade Ivan som var såå söt!


Här står alla i kära Täby Kyrkby och väntar på tåget, nä jag bara skojja! :)


En fin bild på Ida och Kimsy!

Haha här är Sofia! Hon fick jättestora utslag sen efter hon badat men det var för att hon
får det när hon inte badar i varmt vatten! :)


Här är också en bra bild på Vicci!


Här badar Vicci! :D


Vi simmade från den här bryggan till den länst bort som ni kan se, det var skönt!


Haha! Vilken ful bild men jag sitter och sjunger på låten.... någon låt!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

TABORT BILDEN PÅ MEEJ!!



//SOFIAA

2010-06-09 @ 15:39:49
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Hejsan i stugan! :)

Allt bra?

Ha en bra Onsdag.. :)

2010-06-09 @ 15:52:31
URL: http://tobbees.com
Postat av: Linnéa

Söt blogg! :D

2010-06-09 @ 16:06:16
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0