Ååh vad pinsamt!

Hellu!

För en liten stund sen kom jag hem från skolavslutningen så nu är det sommarloov!! :D Vad kul det ska bli men iaf när vi var i klassrummet så ropade dom upp alla som inte hade fått en prick och jag var med på den lilla listan och sen ropade dom också upp en person som inte hade någon frånvaro och det var jag hihi! :) Det var lite pinsamt att gå själv och ställa sig där framme och få en applåd men jag fick ju godis så det var kul! Jag har samla på mig 4 godisar från lärarna eftersom man fick godis för vissa andra grejer också, dom visade också ett bildspel från Ösby sjön som vi var och bada i onsdags och där var det flera bilder på mig men en bild gjorde jag en grimars på så det också lite pinsamt. :P Aja nu har jag gjort mig i ordning för att åka till stan med Rebecka, Karro och Sofia men innan det ska jag kolla på brorsornas avslutning och fika hos Rebecka! Ha det jättebra! // sOphia

Juste! Sen åker vi till stan :D


Haha ser ni alla godisar! Erik bytte sin klubba mot en Marianne med mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0