4 årig trummis!

Just nu stinker jag vitlök för jag åt färsk pasta med hemmalagad pesto som råkade få i sig vääldigt mycket vitlök men det var ändå gott! :) Bullarna blev färdiga för ett ganska bra tag sen så då gick Alice och sen det har jag suttit i förrådet och testat våra elektirska trummor men jag vill lära mig något nytt! Jag, pappa, Ludwig och Emil ska snart sitta och mumsa på bullarna men då måste jag skynda mig för jag vill hinna se filmen "Hairspray" nu ikväll klockan 21.00 som går på tv4, nedanför ser ni både en bild på mig (höhö) och ett videoklipp med en kille som är fyra år och han är grymt bra på trummor, jag vill också kunna spela så! // sOphia


Haha snygg man kan vara! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0