28 Juni 2010

Hej alla solstrålar!

Haha det där lät som en himla poeter men aja, hur mår ni idag då? Jag mår prima! Jag ska vara med Tilda idag och det ska bli fett kul för det var ett bra tag sen jag var med henne, senaste gången var i December nån gång och då sminkade vi oss till fjortisar men vi höll oss bara inne! :P Undrar vad vi kommer hitta på den här gången, det är ju sommar nu så vi kanske kan gå och bada i förra området för jag känner verkligen för ett dopp nu! :)
Jag ska ta och ringa henne snart och kolla om hon har vaknat hehe :P Oj nu ser jag att mitt "födelsedagskort" hänger väldigt löst och är nära att falla ut genom fönstret så vad tycker ni, ska jag låta det ramla ut eller inte? Jag kör nog på förslag två haha! :D Åh nej! Det ramla precis innan jag skulle ta det! :O Omg, jaja jag får ta det sen när jag går ut men slut skrivet om det! Idag ska jag till mamma för vi byter på måndagar så jag måste packa mina saker sen, aja nu ska jag ringa Tilda så hej då! // sOphia


Usch usch usch! Jag vet att sminkningen var inget fin eller kanske inte så fjortis aktig men den är asful!!!
Bluä, juste vi tog inte på oss mascara! xD


Fotona på henne när hon var sminkad har typ försvunnit så det fick bli den här fina bilden på henne! :)

 


Kommentarer
Postat av: Karolina

Jaha, ska hon till grönan!? Vad kul! Men imorgon gör jag ingenting, ska vi göra nåt då, du, jag o becka? Ha det bra! :D

2010-06-28 @ 10:42:18
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Länge sedan ni träffades sist! :O

2010-06-28 @ 15:50:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: eesther

härlig blogg du har!

kram!

2010-06-28 @ 17:29:34
URL: http://uppsalastolthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0