27 Juni 2010

Hej hej!

Asbra väder idag så jag, pappa och brorsorna drar till min gudfars landställe och käkar och kanske badar, det kommer bli fett kul! :) Vad ska ni göra idag då? I morse så gick jag upp och gjorde smoothie, gröt och scones så sen när pappa kom ner blev han glad och jag stolt! :D Vi har suttit upp en vatten glid sak så man ska springa och sen kasta sig ner på mage och då glider man och ska ta en flagga längst fram, den är askul! :D Vi ska vara vid landstället vid fyra så om typ några timmar måste vi dra och juste jag kom på att jag behöver mer pengar på min mobil eftersom jag ringde till mina grannar som just nu är i Tyskland men det tänkte inte jag på så direkt efter jag hade lagt på så kom det upp ett sms där det stod: "Ditt saldo är just nu 10,33 kr" Himla jobbigt att det ska vara såå himla dyyrt, blö blö :tired: Aja jag har inte lagt ut nån sån här rolig grej på länge nu så nu ska jag göra det fast i ett annat inlägg så kika in om typ 10 minuter, ha det bra så länge! // sOphia


Nämen titta vem som var hemma hos mina grannar i tisdags, Malena Ernman! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0