26 Juni 2010+ en hittad panter!

Heej!

Igår var det jättekul med Rebecka, hennes familj och två till för vi spelade badminton och hoppade stutsmatta och då kom vi på en lek som heter Akrobaten, den är askul! xD Grannens katt kom också ut men jag kallar den för Pantern eftersom den är rakad asså inte helt rakad men den har väldigt lite päls plus att den är svart så den ser ut som en läskig panter, Sally ville leka med den men det ville inte Pantern. :)

Min kamera var helt urladdad så det blev inga foton men idag kommer bilderna från aros så kolla in här några gånger, idag vet jag icke vad jag ska göra men jag måste iaf hämta min kamera hos mamma för att kunna föra över bilderna också ska jag och pappa ut och springa och kanske bada på hans jobb :D

Haha jag räknade nyss hur många saker jag har runt min högra handled och det är 3 armband plus 7 tofsar och aros bandet! xD Jag vet det är överdrivet men jag ska typ ta bort några sen lite senare.... nån gång men jag vet inte när! Nämen nu hittade jag 3 saknade armband i min smyckeshörna, vilken tur jag kan ha. Alltid när jag lägger mina saker på något bra ställe så försvinner dom på en gång och sen några månader senare så ba: "Oj, här låg dom! *ler*" Aja nu ska jag kolla vad som händer lite överallt så hej då! // sOphia


Haha såhär många armband har jag på mig just nu men det är inte samma som ni ser
på bilden utan nu är det några andra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0