12 Juni 2010

Hej!

Nu är det första hela dagen på sommarlovet och det känns bra! Idag ska jag och Rebecka dra till Kista Centrum och gå in på New Yorker och Monki! :) Hoppas jag hittar det linnet jag söker på New Yorker, vi ska inte bara gå in där utan vi ska gå i måånga affärer så snart ska jag och pappa åka till Rebecka och hämta upp henne. Pappa kommer släppa av oss i Kista men sen åker han vidare och gör något, lite senare idag när jag kommit hem så lägger jag upp bilder från igår plus två videos som är asroliga! xD Jag har städat rummet alldeles nyss men nu ska jag borsta tänderna, ha det bäst! //sOphia

Har ni sett det här riktigt häftiga huset som är gjort av nyhets tidningar! :D
 

 


Kommentarer
Postat av: Elin AKA €llen

Sv; Shuee stumpen, den första mobilen har inget tangen bord, utan vanligt "skjut-upp" grejs;) med vanlig knappsats :)

2010-06-12 @ 15:34:22
URL: http://elind.devote.se
Postat av: emelie

idag är jag grymt trött :D du då?

2010-06-12 @ 18:24:26
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0