11 Juni 2010 (skolavslutning)

Hej och gomorron!

Idag händer det, det är skolavslutning idaag! :D Yes det ska bli såå himla kul att ha sommarlov, åka till Öland, Aros, Grönan, Kompisar, Fota, Sally, Sola, Bada, donut tävling och ha det soft! :D Haha ni kanske inte fattar det där med donut tävling men jag kan förklara sen när jag är i Öland och kör den. Det ösregnar här så det blir nog ingen parad för niorna... det var lite synd för dom dårå eftersom dom har ju övat in det där också blir det inställt p.g.a vädret.

Aja det kommer ändå bli kul för då är nog skolavslutningen kortare och det betyder att vi får gå hem tidigare, och det betyder också att jag, Karro, Sofia och Rebecka får mera tid i stan! :) Efter vi har fikat hos Rebecka åker ju vi till stan och shoppar och sen käkar vi på Friday´s :D

Jag har tagit på mig min klänning och fixat håret så jag har en ganska lång sovmorgon just nu men jag vet inte vad jag ska hitta på till klockan 8.40 då jag behöver gå.... ska väl gå ner och göra frukost snart när alla gått upp. Nu ska jag "Bajsa eller najsa" lite i ett annat inlägg så hej då! // sOphia


Den här bilden tog jag utan blixt som ni kanske ser.


Såhär ser jag ut i håret men det ser bättre ut irl! :)


Oj då, jag som trodde att hela jag kom med! Men iaf klänningen jag har på mig kommer
jag ha på mig idag! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0