Surkärring!

Hej hej!

För ett tag sen var jag på stranden och sola och bada (lite bad blev det) och det var fett skönt! :) Vendela och Viktor kom ner hit till Öland idag så det är jättekul!! Snart ska jag ut och springa med mamma och sen efter det ska vi åka ner till Borgholm och kolla runt lite på marknader och affärer occh sånt, jag hoppas jag hittar en hatt för det vill jag ha.

Vi kommer också äta god middag där på en resturang eftersom Emil fyller år, juste på stranden så är det en skylt där det står "Ej hundar" men det är flera som har med sig dom ändå och vi är en av "dom" och då kom det fram en tant till oss som sa:
Tanten: "Ni får inte ha er hund här för det står det på en skylt!"
Mamma: Ja men vi tar hand om henne och låter inte henne springa någonstans"
Tanten: Men det står på skylten!!"
Mamma: Men hon stör ingen och det är ju fler som har med sig hundar hit!"
Tanten: "Men hunden kan smitta dom andra om hon badar!"
Mamma: *skrattar för sig själv* Nej det gör hon inte."

Hon trodde typ att Sally hade rabies eller nåt haha, himla surkärring! Lite senare flyttade vi oss lite längre bort där alla andra hundar var, aja nu ska jag göra ett inlägg som kommer handla om vad jag gör och samidigt bajsa eller najsa så hej då! // sOphia


Det här rita jag i sanden!


Du har inte rabies lilla gumman!


Älskar hatten och brillorna men jag har egna brillor så jag behöver inte köpa nya men en hatt vore najs!
Hatte och brillorna är Vendelas så ni vet. :)


Öööööhhhh!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0