Schtekar Emil och schtekar Sophia!

Hej!

Just nu ligger jag i sängen och ska sova gött men innan jag kollar in några bloggar tänkte jag visa er här hur roligt jag och Emil klädde ut oss idag! :D Sen direkt efter det här puplicerats ska jag berätta vad som hände idag när vi var i Köpingsvik, det var iaf jätte läskigt och hemskt.. men jag skriver om det sen för nu blir det glädje:


Hahaa asså shit! Jag gör dubbelhaka och har lagt kläder i ärmarna och två kuddar under regn rocken! xD


Emil var nästan lika snygg som jag!


Muskler gillas här :D


Sen gick vi ut för att leta efter Mamma och Micke som var ute och sprang, grannarna måste trott att vi var himla flum mongos! xD


Snygg ego bild va? Spegeln är ganska smutsig märkte jag också, icke bra!


Sen kom äntligen mamma och Micke och då blev det flumeliflumflum! :D


ÖÖH!!


Schnyggt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0