Simma förbi en som drunknat....

Hej igen!

Idag var jag och dom andra ju i Köpinsvik och bada och käka glass men sen när Emiloch jag skulle dyka till varandra under vattnet så var vi på väg mot en blå slags flotte med rutshkana och sånt där men när vi nästan var framme så var det någon vuxen man som sprang förbi oss bärandes med en typ 4 årig pojke och lade han på den där flotten och då kom det 6 vuxna till som började göra första hjälpen på honom och sen så skrek dom "RING AMBULANS NUU!!!!" Alla typ simma iväg för att dom var rädda och vi simma också inåt och dom fortsatte skrika "RING AMBULANS" och gjorde mun mot mun metoden men föräldrarna var inte där! Dom hade släppt ut en fyra årig pojke ut ivattnet alldeles själv, sen kom en ambulans och då började en tjej berätta vad som hänt och han hade fått andningsstopp under vattnet och när vi var påväg motden där flotten så simmade vi förbi honom jättenära men vi märkte ingenting! När ambulansen kom fick dom igång pojken av typ en spruta och sen åkte dom iväg till sjukhuset, läskigt va? Aja hoppas han mår bra nu för jag kommer säkert drömma mardrömmar annars, nu ska jag försöka sova gott så jag kan tänka på den här bilden istället:


Åh det var så kul!


Kommentarer
Postat av: E M A . W O R L D

hihi tack :D

2010-07-11 @ 10:47:43
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sV; tack desamma !:D jo nu ´är det såhär att jag är med i en tävling http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=6078 , man kan vinna en systemkamera och jag ska nämligen gå i media i höst så det skulle vara hur bra som helst om jag vann den, och det tar bara 3 sekunder att rösta, så snälla, kan du slänga in en röst på mig? du får även en länkning då !:)<

2010-07-11 @ 11:20:15
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: maily

va hemskt:Oo

2010-07-11 @ 18:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0