Öland is my drug!

Heej!

Nu är jag och dom andra framme i Öland och det är jäätteekul!! :D När vi kom fram så packade jag uppp mina kläder och lade dom i garderoben som vi har här men jag tog alla hyllor så nu har jag gjort lite plats åt dom andra också :) Sen gick vi ner till en fisk resturang och åt middag jag tog bröd med strömming på men den var inte stekt och det visste inte jag så den smakade bajs och eftersom att Emil gillar bajs så fick han den haha jag bara skojja, han fick den för han tyckte den var god och då bytte jag mat med honom, intressant va?

Sen så gick jag, Emil och Ludwig och kastade macka i vattnet men det gick liksopm sådär... men iaf efter vi lyssnat på någon hemsk sångare så gick vi strandvägen hem och det var såå härligt!! :D Sanden är alldeles vit och man ser vad man går på i vattnet och det är långgrundt och jaa det är så mysigt! Sally simmdade och jag och Micke kastade aljer som hon hämtade som att det vore en leksak och tog jättefina bilder.

Nu sitter vi här frmaför tvn och kollar på en gammal julkalender, imorgon fyller Emil år och då ska det självklart firas genom att vi går till stranden och badar, badar, badar och sen åker vi till Borgholm och kollar runt mcyket och fikar något gott och sen får vi se om vi kanske äter på resturang igen fast inete fisk dåra men något annat! :P

Bildbomb:


Sähär såg det ut från början när jag packat upp allt men sen fick jag göra lite plats åt
dom andra.


Grr!! Kolla vilken ball bil det står vid grannens hus! :D


Utanför vårt hus ser man det här, fint?


Mina tofflor och Sally som sniffar på något... :)


Blommor :D


Lite mer blommor.


Sally! ♥


Sally sniffar blommor! :)


Snyggt, huh? :P


Emil tänkte sopa men Saly råka ta sönder den! xD


Kolla på mina brillor!


Vi satte upp studtsmattan idag! :D


Jag innan vi gick till resturangen.


Jag och mina tofflor :)


Sally halvblundar men njtuer ändå! (jag råkade fota när hon blinka)


Öööland! Härliga sanden! :D


Härliigt!


It is soo nice!


Jag och Sally plaskar myycket!



 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hääärligt!Saknar dej skit mycket! (och Bosse saknar Sally!)



Ha det bäst!



//Sofia

2010-07-02 @ 06:48:18
Postat av: Karolina

Hellu! Vilken fin bild på Sally, den där hon "blinkar"! :D Ha det superduperbra! :)

2010-07-04 @ 14:08:04
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0