Fotboll!

Hej!

Idag klockan elva var jag och brorsorna nere på en fotbollsplan ungefär där vi bor och körde fotboll med några killar, det var några som hade sattit upp en lapp på en tavla där det stod: "Fotboll på söndag klockan 11.00" så idag var vi där! Det var jättekul att spela igen men killarna visste typ inte vad dom skulle säga så vi stod helt tysta och glodde i typ tre minuter och det var väldigt pinsamt för oss alla hoppas jag, till slut sa jag: "Vilka lag ska vi ha då?" Sen blev jag slumpare och fick ett ganska bra lag, vi var inte så många utan vi var fyra i vårt lag och tre i det andra.

Sen fick mamma och Micke stå i varsitt mål men det gick inte så bra för mamma eftersom hon hoppade undan när en boll kom så till slut sa jag: "Är det någon annan som vill stå? och det ville Jonas så det var ju skönt men sen gick Ludwig, Emil, mamma och Micke men jag ville vara kvar så jag vart ensam kvar med dom killarna som hette: Theo, Jonas, ??????? och Bobo hahaa XD :D Himla mobbat namn alltså Bobbo dåra! xD


Men iaf jag körde enamanna med dom och gissa vem som vann hela? Jag! :P I finalen mötte jag Jonas som var asbra men på något konstigt sätt vann jag med 2-0, kul va? :) Snart ska vi åka iväg till Köpingsvik och bada men innan det tänker jag göra ett inlägg där jag bara lägger ut lite bilderfrån igår så kolla in snart om ni kan! :) // sOphia

Jag glömde säga att jag vart riktigt trött och svettades som en himla gris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0