Det ska firas! =D

Hellu! I dag har jag sovmorgon! Skönt va? Vi börjar klockan 10.00 idag så jag har faktiskt sovit tills nu. Jag brukar inte använda min sovmorgon till att sova så mycket utan jag brukar sitta vid datan och ta mycket tid till att fixa håret fast det gjorde jag inte idag. I kväll så ska Rebeckas och Sofias familjer komma över och äta middag. Eftersom att Pol hade namnsdag i måndags så ska vi fira det i dag. Pol det är en person som typ älskar Warld of Warldcraft, stavning? Ja iaf och vi brukar härma honom! Så jag, Rebecka och Sofia bestämde att det kan vi fira ikväll genom att gå och köpa godis efter skolan och käka upp det ikväll. Aja men hoppas ni har en asbra dag! Herrå! // sOphia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello!

Hur

menar du med att följa varandras bloggar menar du bloglovin eller att bara besöka ^^ du får gärna följa min blogg!

Kram Tova

2010-01-29 @ 09:37:15
URL: http://vaniljvirvelvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0