Tuggummin som håller i flera år! Hjälp till tack. =)

Hejsan! Sitter just nu och lyssnar på musik och besöker några bloggar. Mer än det gör jag inte... jag har suttit och hållit på med några smycken till ett armband men sen så har jag inte gjort så mycket mer. I dag så skrev jag ett inlägg i skolan! Vi fick låna datasalen så då satt jag, Carro, Rebecka och Alex och höll på med datorer. Sen så sa jag till dom att det finns tuggummin som håller på flera år, men det tror inte dom på. Så ni som tror på det får jättegärna isf skriva det i kommentarer så att dom tror på mig. Jag fick med mig några i dag på skolan men jag behöver er också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja dt finns!! ses på mån kram ida

2010-01-29 @ 18:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0