Trött

Tjabba tjena! I dag så har jag varit hemma och städat och fixat smycken som blev brända i ungnen. Jag städade för att vi skulle ha gäster så jag ville inte att dom skulle svimma bara för att dom såg mitt rum. Hehe xD! Min gudmor var b.l.a här och då fick jag min födelsedags present av henne, det var en Marianne godis, blommor och en shoppingrunda typ i Kista eller någon annanstans! Vi ska kanske dit tillsamans i helgen med mamma. Jag behövde gå efter ett tag för att jag och Vendela skulle på bio i stan! Vi såg filmen Bröllopsfotografen och den var jättebra bara det att slutet var lite konstigt. Vi kom hem vid ungefär halv nio. Micke skjutsade oss hem. Vi åt på Mc Donalds som låg precis brevid biosalongen Rigoletto ( det var där vi var). Men nu är jag jättetrött och måste sova. Jag fattar inte hur jag kommer orka skolan i morgon. Aja jag får väl hoppas att jag vaknar. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0