Tandläkaren med en kändis!

Tjabba tjena! I morse så var jag hos tandläkaren och drog ut en vuxentand. Det var inte så kul att hålla på att ta bedövningssprutor hela tiden, fast som tur var så kändes det inte när dom drog ut tanden. Sedan när vi var färdiga så satte mamma och jag oss i väntrummet och gissa vem som kom in då? Jo det var Christian Walz! Han den där sångaren som ser lång ut på tv men som kanske bara är 1.60 i verkligheten! xD Kanske inte prick 1.60 men om han är det så är jag grym på att gissa! xD Sedan så gick jag till skolan och kom dit på rasten. På bilden så fick vi ett papper med ett djur på som vi skulle måla av men jag fick en isbjörn som höll handen för ögonen! Den var väldigt svår att rita av så jag fick byta till en fjäril som nu är färdig! Jag och Vicci gick tillsamans till a-tiden och gjorde lite SO och målade klart våra teckningar. Sen så gick jag hem och då så sa Ida att jag skulle hälsa till alla er läsare att hon hälsar så: Ida hälsar! :p Just nu så sitter jag bara här coh väntar på att nånting ska hända! Nu kom Micke och Sally hem så nu vill jag gå och säga hej till dem men innan det så ska jag lägga upp en bild. Hej då! // sOphia

Hehe! En rolig registreringsskylt jag, Carro, Sofia
och Rebecka hitta! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0