Studiedag!

Heej och godmorgon! I dag har jag studiedag, wohoo! Jag sov inte så länge men jag har haft all världens tid på att fixa andra saker! =D Jag ska gå hem till Rebecka om en stund och då hoppas jag verkligen att vi kan fixa en ny design åt mig!! Vi ska kanske baka cupcakes också men det får vi se.. Det jag spenderat min tid på är morse är datan såklart och min plattong! Så nu har jag snyggt rakt hår! Jag gillar när jag har lockigt hår också men det är alltid kul att prova nån ny frisyr. I kväll så ska jag sova över hos Clara och det ska bli kul! Men nu så tror jag nog att jag måste börja gå men innan det så ska ni få se en bild på mig idag:

Här är jag med plattat hår! xD

Kommentarer
Postat av: isabelle

du passar jättebra i platt hår =)

2010-01-25 @ 20:47:27
Postat av: isabelle

eller rakt hår kanske det heter haha

2010-01-25 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0