Skidresan!

Heej! Gissa var jag varit idag? I Rhomme! Det var askul! Jag ramlade några gånger i skogen men det gör inget för att om man inte ramlar så har man inte försökt att göra något tricks som jag gjorde! xD Vi åkte runt typ över hela Rhomme, det var jättekul! Bussresan var ungefär 3 timmar man den var värd det. Till lunch så hade jag med mig matsäck men dom andra skulle köpa på en resturang så jag tog med min mat upp för sittliften och satte mig med dom och åt. Jag hade pastasallad! Efter vi hade ätit så skulle vi åka en svart backe men jag tyckte att den var lite läskig så jag åkte in i skogen bland alla gupp, men där kunde jag inte vara länge eftersom att det blev som ett stup lite längre ner. Så det vara lite läskigt.. Efter ett tag så satte vi oss vid resturangen och köpte fika! Jag tog varm choklad med grädde och en bit daimtårta. Men Kimsy fick dricka upp min choklad eftersom att jag inte orkade mer. När klockan var ungefär tjugo över fyra så bestämde vi oss för att åka sista åket eftersom att bussen gick fyra och man behövde hålla på och lämna tillbaks alla grejor man hyrt. Så jag och Linnea tog en backe som var tjugo minuter lång medan dom andra tog en backe som var typ 10 minuter lång och vi blev jättestressade. För att när vi kom ner så märkte vi att vi inte var där vi egentligen skulle vara så vi behövde ta ankarliften upp till toppen och sen åka ner igen! Att just det skulle hända när man hade så ont om tid! =) Aja men iaf hemvägen på bussen var jätterolig eftersom att vi satt och prata om tokiga grejor och jag och Kimsy tog jätteroliga bilder på oss med hennes kamera. Sen så satt vi och pratade om massa andra grejor med dom andra! Hoppas ni också haft en jättebra dag! Hej då! // sOphia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0