Nu skriver jag igen!

Halloj! Jag vet att det var jättelängesen jag skrev men jag har ju varit i Thailand och har typ haft fullt upp annars också! Men nu när jag fått en jättesnygg egen dator så kan jag ju sitta och nörda mig mer på bloggen eller vad tycker ni? ;p Det var verkligen super i Thailand så jag tipsar ni som har råd att tjata på era föräldrar att åka dit! Jag fick två stycken stora upplevelser: 1. Jag fick åka till Thailand 2. Jag flög för första gången! xD Hehe, det var kul när man flög upp och när man landa men att bara sitta där trångt det var sämst! Som tur var fanns det film! Det finns ju det på typ alla flygplan men jag tycker man ändå ska vara glad över det. Jag firade ju typ alla speciella dagar i Thailand också som t.e.x Julafton, min födelsedag och Nyårsafton! Vi firade vår julafton på ön Hong där dom faktiskt spelat in en James Bond film. Vad säger ni om det? Härligt eller härligt? :p Mamma och pappa hade skickat med en present som jag fick öppna där och det var en kamera! ;D Det var perfekt ju! En snygg rosa kamera som jag fotade mycket med. När jag kom hem så hade vi ett litet släktkalas dan efter och då fick jag en egen bärbar dator!!!! Sen så fick jag också massa andra grejer som t.e.x presentkort. Alla kunde inte komma den dan så dom andra fick komma på lördagen och söndagen, så man kan säga att jag har haft fullt upp hela helgen med fotbollsträningen och allt! Jag fick också en cd med två Panic At The Disco skivor på. Den är riktigt bra asså! :p Aja men nu så börjar det här inlägget bli lite långt så jag får börja på ett nytt! Kram // SoPhIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0