Kista!

Heej! Jag har inte skrivit på två dagar men det har väl inte varit något såhär jätteroligt som har hänt förutom i fredags när Rebecka och Sofia var här! Det var väldigt kul. Vi spelade spelet Geni och det gick väl sådär för mig.. jag kom sist! =) Men så går det ibland. I går så var det ju Robinson coh jag tyckte att det var så dåligt att Hans vann! Han hade ju redan åkt ut en gång. Men alla tycker ju olika, så ni som läser just nu kanske tycker att det var bra att han fick ta revanch. Aja men iaf i dag så ska jag, mamma och min gudmor Maria dra till Kista och shoppa! Det är min födelsedags present som jag fick av henne. Jag gillar inte ordet shoppa, det låter som värsta fjortis ordet på något sätt. Handla låter mycket bättre, även fast det låter som att man ska handla mat men ändå. xD Jag har mina konstiga åsikter! I morgon så kommer jag att lägga ut en videoinspelning när jag faller med raka ben baklänges och nästan dör... =) Hej då! // sOphia

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig, tråkigt att hans vann!

Men dt var ju ganska outförsägbart men han var ju faktiskt ute -.-

Hade hoppats att Sanna vunnigt, tänk om hon inte hade varígt i lägret, då hade nog anders slagigt ihjäl Hans... haha... Han betedde sig allt annat än "bra"

ses!! kram ida

2010-01-31 @ 14:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0