Ingen rubrik

Tjena mors! Nu är jag tillbaks från Thailand som ni alla vet och nu tänkte jag faktiskt ta och berätta lite om vad jag gjorde där! Vi åkte till vårt hotell och där fick vi ett stort hus istället för två hotellrum som vi bokat, men det var bara lyx att få ett hus istället för samma pris. =) Poolen var jättestor och kul att bada i. Sen så åt vi på resturang varje dag och hade det bara lyx! Vi åkte runt och badade på öar varje dag också. Det var väldigt billigt och lätt att pruta där också. Jag tänkte nästan skriva prutta istället för pruta! Hihi! Gu vad jag är töntig, men sån är jag! xp På min födelsedag så hade det gått en vecka så då var det dags att byta hotell. Det andra hotelet var mycket finare än det andra eftersom det var 5-stjärnigt! Varje kväll så kom dom och öppnade täcket åt en och det kan man verkligen kalla lyx! XD Det var världens godaste frukost också. Man kunde gå fram till en person och be om en omelett så gjorde hon det! Åh juste, det fanns telefon på toaletterna! xD Det var faktiskt jättekul att det fanns. Inte för att vi använde den men ändå. Men nu måste jag äta så hej då! // sOpHiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0