I fredags!

Hej! Jag har inte skrivit vad jag gjort i fredags, lördags och idag så jag tänkte göra det men jag börjar med fredag. På dagen var jag med Rebecka och vi gjorde cupcakes! Dom blev jättegoda och fina. Vi filmade när muffinsarna stod i ungnen men det blev inte så lyckat om man säger så. Det blev ingen ny design för Rebecka ville inte göra det men jag hoppas verkligen vi kan göra det i veckan. Lite senare på kvällen gick jag över till Klara och jag sov över där. Det var ganska sent då så vi låg och kollade på en film tills vi blev jätte trötta och gick och la oss. Här kommer lite bilder från i fredags:

Här häller Rebecka i smeten medan jag fotar!

Medans vi väntar på att muffinsarna ska svalna
så tar Rebecka fram lite chips. =D

Dom här gjorde jag glasyr på! Fina va?

Dom här muffinsarna gjorde Rebecka glasyr på!
Dom var också fina, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0