Hemma från skolan!

Heej! Nu har jag kommit hem från skolan och sitter och håller på med datan. Jag var inne på sidan: Picnic, där man kan göra headers men jag fattar ingenting så det kommer inte att bli någonting där ifrån. I dag i skolan så var det meningen att vi skulle ha musik på morgonen men vår musiklärare var sjuk så vi slapp och fick ha 40 minuters rast! På den rasten så gick vi ut och lekte att vi var särbarn! xD Jag har en inspelning på det som ni kan få se. Efter vi lekt särbarn så satte vi och lutade oss mot en vägg där det var snus på! Så Rebecka märkte att hon hade haft håret mot det! Stackars henne. På svenskan så kom en tjej som var med i: A non smoking generation. Hon pratade lite om vad som händer med en om man röker. Vi fick spela upp en teater som handlade om någonting som hade med rökning att göra. Jag fick vara morfar i den pjäsen! Erik var mormor xD. Vår sista lektion skulle varit elevens val men det var vår musiklärare som var sjuk som också skulle haft den lektionen så vi fick sluta tidigare! Aja men här kommer iaf vår inspelning:



Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA! Vad häftigt med videofy! Är det bra?

2010-01-25 @ 16:00:52
URL: http://sofiansblogg.blogg.se/
Postat av: Mli

Bra att ni blev utelåsta! :D

2010-01-27 @ 15:18:32
Postat av: Mli

Om du vill göra en header i picnik så har basketforalltid.blogg.se (elin) en bra grej som visar hur du kan göra. Leta efter det inlägget! Skrivet i januari 2010 Heter: En Liten Instruktion Till Hur Man Gör Header På Picnik.



Ok, ha det bra! :D

2010-01-27 @ 15:20:49
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0