.... heej!

Tjena mors! I dag så var det en helt vanlig dag förutom att Erik typ bröt armen i pulkabacken.. fast jag är lite osäker på om han stukade den eller om han bröt den. Hoppas inte han bröt den. Annars så hade vi bara vanliga tråkiga lektioner. Innan vi skulle gå hem så kastade jag ut alla Erik T:s saker ur han skåp eftersom att man skulle typ byta skåp när skolan hade börjat men det hade inte vi gjort! Så i morgon kommer jag ha överskåp! xp Efter skolan så hade jag piano på min gamla skola och då hade vi någon vikarie som berättade att han hade varit hemma hos Elvis Presley! Så ja ba: Oj häftigt xD! Asså vad skulle jag säga? När jag kom hem så blev jag utelåst för Ludwig hade glömt bort att han skulle vara hemma så att jag kom in. Men nej det hade han tydligen missat! Nyss så testade jag ett par örhängen för att se om jag fortfarande hade hål i öronen! Jag märkte att jag inte hade haft på mig det på flera månader så det var faktiskt lite svårt att få in dem! Aja men nu ska jag inte hålla på och skriva om mina öron. :p Aja nu har jag tråkigt så jag tänker kolla lite på andras bloggar så hej då! xD // sOphia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0