Dammar och... flammar?

Tjena! Jag kom hem från skolan för ett tag sen. Jag och Rebecka var och köpte asmycket godis på ICA så nu står det två nästan fulla skålar här på mitt rum. Premiyum godiset var för tillfället lika billigt som det vanliga godiset den här veckan så vi passade på att köpa det också! =) Rebecka och Sofias familjer kommer ikväll på middag hos oss. Vi skulle nog äta Kina mat tror jag.. Aja men iaf jag har inte gjort så mycket mer än att städa och damma! Nu ska ni få se lite bilder på hur det går till för mig:


Kommentarer
Postat av: Ellen

Tjena sötis;) Ser jääla bra ut med en damvippa;)



Puss på dig och lycka till med... "Damvippandet.." eller nåt xD<3



// Ellen i Musiken:p

2010-01-31 @ 21:49:57
URL: http://elind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0