Dålig uppdatering

Hej! Jag har inte kunnat internet dom senaste två dagarna så därför har jag inte kunnat skriva något inlägg. Men det har inte hänt så mycket speciellt då heller tror jag .... Eller jo juste! Det var ju den där bowlingkvällen med klassen i fredags. Det var jättekul! Vi bowlade så klart också åt vi tacos buffé som var gott. Sen så sprang vi runt och lekte kull bland alla trappor och gångar till Tibble badet. Det var lite svårt att hitta tillbaks sen bland alla trappor. På bowlingen så gick det så där för mig första gången men andra gången låg jag faktiskt först i bland. Så det var kul! Men nu börjar det här inlägget bli lite långt så jag skriver ett till om vad som hänt idag. Hej då! // Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0