Bowling

Tjabba tjena! I kväll så är det bowlingkväll med klassen och det ska bli kul! Jag är typ en av dom få i klassen som tycker det, men det är ju kul att bowla så jag fattar inte varför dom andra inte längtar! Vi bowlar där vid Tibble. Vi kommer att äta Tacobuffé till middag. Asså där vid bowlinghallen. Jag ska spöa allihopa! xD
Ni som kommer vara hemma ikväll ska nu bli tankelästa av mig! I kväll så gissar jag på att ni kommer se på Lets Dance! xD Hade jag rätt? Hehe! Iaf efter vi bowlat så kommer Rebeckas och Sofias familjer komma hem till oss och det ska bli jättekul! Hej då! // sOphia


Snygga bowligklot va? xD


Kommentarer
Postat av: sandra ♥

Hejhej,

vad ska du hitta på ikväll då ? :)

2010-01-15 @ 18:17:54
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur gick det? Vann du?

2010-01-17 @ 18:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0