Blendadagen...!

Heej! I dag så var det Blendadagen! xD Asså det är en dag som lärarna har kommit på och som vi firar. Det är Midgård och Skolhagen skolorna som har typ slagits ihop eller vad man nu säger. Om nån säger Blendaskolorna så menar dom Midgård och Skolhagen så ja! Vi firade det genom att vi fick glass,hallon, Non stops, och såna där glasspinnar eller vad det nu heter! Det var gott. Det var några nior som hade gjort ett band och dom spelade också några låtar för hela skolan så det var väl rätt så kul! xD I morgon ska jag till tandläkaren och dra ut två tänder! Åh jag längtar verkligen inte! Sen ska jag tillbaks till skolan också. Jag ska ju få tandställning lite senare men innan det måste jag dra ut fyra tänder och i morgon börjar vi med två så jaa.... som sagt jag längtar inte! :d Aja iaf snart så ska jag se på Familjen Annorlunda som börjar klockan 20.00 på fyran. Det ska bli spännande att följa deras liv. Det är en familj som har 10 barn! Men innan jag kollar på det så ska jag lägga upp två bilder i nästa inlägg! Så hej då! // sophia

Kommentarer
Postat av: Mli

Glöm inte raketerna också! Dom var faktiskt coola! ;)

2010-01-12 @ 18:38:24
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0