Hemma från turneringen!

Heeej!
Nu har jag kommit hem från fotbollsturneringen! Vi kom trea vilket jag tycker var ganska bra! Vi vann alla matcher förutom två. Jag fick jätteont i låren där när vi sprang men jag tror att det beror på att jag tog gris sprutan i onsdags. (med gris sprutan så menar jag svininfluensa sprutan :p) Aja iaf, just nu så sitter jag och kollar på Singing Bee! Det finns typ inget bättre på tv just nu. Jag passar lilla Ivan också, Ivan är pappas tjej Jennifers barn. Aja nu tänker jag börja på ett annat inlägg så hej då! // sOphia


En tre dagars gamal bild på mig! =)


Kommentarer
Postat av: pauline

jag har tokplugga o ska snart hoppa in i duschen o ringa killen :)

sj då?(:

2010-02-06 @ 23:03:00
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0