Slagsmålet vid busshållplatserna: Ni måste läsa!

Heej allihopa! I dag som sagt var jag med Kimsy och Sofia i Täby C. Jag trodde att jag skulle köpa några jeans på JC men han som hade sagt att de skulle komma den här veckan sa i dag att de kommer om 4 veckor, eftersom han hade glömt beställa dom så jag ba: Jaha... aa ok. Tack hej då! Jag visste inte vad jag skulle säga. =) Sen så gick vi till H&M och kollade på lite möbler! Nä jag bara skoja, vi kollade ju på kläder såklart! =D Haha, gud vad jag är rolig. Lite senare så gick vi till BIKBOK och kollade lite också och då bestämde jag mig för att köpa en kofta som jag trodde kostade 200 men den kostade tydligen 300, så när jag lagt upp 200 kr i bara mynt så sa hon att det inte skulle räcka, så då var det bara att lägga ner allt igen! Jag hittade världens gulligaste burk där det låg läppbalsam i. Det föreställde en cupcake. Men dom var väldigt dyra för en sån liten burk så jag köpte den inte. Juste, Sofia köpte en sån där dryck med choklad, kaffe och grädde i. Den hette frapino och inte frapuchino som jag skrev förut! Hihi, xD! Aja, jag köpte iaf en tröja från Gina Tricot som jag kan visa en bild på sen. Vi träffade Issa på BIKBOK också så hon hängde på oss. Vi gick till Kalas kompaniet sen och köpte en heliumballong som man skulle andas in! Sofia, Kimsy och Issa andades in det så att dom pratade jätte pipigt och roligt! Jag vågade inte andas in helium så jag filmade dom istället. Jag ska lägga upp några videos när dom har andats in helium.
Slagsmålet:
När vi stod utanför Täby C vid busshållplatserna så kom det ett gäng tjejer och killar och ställde sig en bit bort från oss. När dom gick förbi så sa Sofia hej till dom såhär på skoj men dom fortsatte gå men sen så började en jättelång och dubbelt så stor kille gå emot oss. Han gick fram till mig och Sofia och ställde sig jättenära oss och sa BU!! Sen så började han gå till hans "gäng" men då så ropade Sofia väx upp efter honom och jag ropade Tönt, men det skulle vi inte ha gjort eftersom att då blev han riktigt sur och sa: Vad sa ni?! Och jag tänkte nästan ropa tönt igen men han hade redan börjat gå emot oss så jag ville inte utmana ödet precis. Men sen så kom han fram och knuffade till oss med hans bröst, så jag började backa för jag ville inte hamna i slagsmål men Sofia knuffade till honom lite så att hon inte skulle ramla. xD Det såg faktiskt väldigt kul ut! Sofia var Mogli och han var Balloo! xD Aja men nu har det har inlägget blivit jättelångt så nu måste jag sluta så hej då!


Kommentarer
Postat av: Muppen

Fia kaxade lit asså xD

2010-02-06 @ 11:23:27
Postat av: Sofia

AHN!!!!!! PINSAMT! Sophia tttaaaa bort detta inlägg!!! Öh! Jag boxade honom inteee!! Jag knuffade bara bort honom!! Så jag inte skulle ramla!



Ta bort inlägget eller typ redigera det! :/



//Sofia

2010-02-06 @ 13:13:34
Postat av: Sofia

Men sa jag verkligen hej till dem? :S Undra vad han blev förbannad på.. Förmodligen mitt "uppfuckadeface" haha..



Aja,whatever, han va dum i huvudet!



Men fixa detta inlägg dirket när du ser detta,ok?

2010-02-06 @ 13:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0