Mulad av killar!

Tjena mors! Sitter just nu i fåtöljen och värmer mig. Vi hade snöbollskrig idag på hela idrottslektionen och där blev mina byxor och långkallingar helt blöta! Alla killar mulade mig.. fast jag mulade tillbaks på några. (eller rättare sagt jag försökte mula dom) Efter skolan så gjorde jag och Sofia a-tid men innan det så var jag tvungen att köpa en macka i cafeterian för jag var så himla hungrig! Vi äter jätte tidigt i vår skola, vi äter vid ungefär vid klockan 11.00. Aja men iaf, just nu så sitter jag bara och väntar på att mamma ska hämta mig. Vi ska sova hos mamma ikväll eftersom att pappa ska spela och då så kanske det är bra att ha med sig lite kläder till i morgon. Eller vad tycker ni? Ska jag gå naken kanske? Hihi, gud vad jag är töntig! xD Aja men nu så ska jag skriva ett annat inlägg så hejdå!


Jag och Vicci! Jag är den längst bak! =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nähä! Inte visste jag att det var du som var längst bak.... hehe, vi äter typ alltid sen lunch utom på måndagar. Juste, idag så fick vi ingen kyckling, bara potatismos! Haha, du skulle aldrig överlevt! :D

2010-02-04 @ 17:51:07
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0