Fick en aplåd av nior!

Helluw!
För ett ganska långt tag sen faktiskt så kom jag hem från piano lektionen. Det var kul! Jag får lära mig låten Hallelujah.

Men iaf idag på skolan så gick jag och Karro ut i solen för att kolla hur varmt det var och det var så pass varmt att jag blev nyfiken på hur hög snö det var. Jag märkte att det gick till mina lår ungefär så inte var det lite snö! Och nu kan ni väl gissa vad som hände med en klumpeduns som mig? Jag ramlade och fick snö i tröjan och innanför byxan! Jag fick iaf tummen upp och en aplåd av jättemånga nior! Dom satt i fönstret och glodde på mig som ramlade runt där som en idiot! =D Hur har ni haft det idag då? Hoppas ni haft det bra! Jag vet iaf en som jag tycker måste bli frisk nu Rebecka!! =) Snälla bli frisk! Vi saknar dig.... Hej då! // sOphia


Kommentarer
Postat av: pauline

god morgon :)

vad gör dudå?(:

2010-02-25 @ 09:51:50
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: meee

hahaha! undrar egentligen VAD dom tänkte.... xD

x_x

2010-02-25 @ 18:54:08
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0