Morron!

God morgon allihopa!
Jag ligger just nu på en madrass som jag har legat på hela natten! Jag har sovit över hos Alice, jag vaknade för ett tag sen men Alice ligger fortfarande och sover. Eller hon hör nog att jag skriver på datorn så hon försöker nog sova! xD Jag vet inte vad vi ska hitta på idag men det blir ju såklart något kul. Aja nu så vaknade Alice och som vanligt så får hon alltid dåligt tålamod på mig när jag sitter vi datorn så nu måste vi gå ner och äta frukost! Hej då // Sophia



Haha!Dom här skålarna är roliga, det ser ju ut som att man håller på och spiller mjölk! xD


Kommentarer
Postat av: Tilda

en sån skål vill ja ha x)

2010-02-25 @ 20:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0