Tandläkaren igen

Hejsan!
Nu är det början av en ny vecka! Det känns ändå skönt att komma närmare sportlovet för varje dag =D. Jag gillar att vara ledig fast det gör ju typ alla så det kanske inte var någon nyhet precis! Aja i dag så var det som vanligt i skolan men jag missade ungefär 5 minuter på första lektionen för att jag och pappa hade åkt till tandläkaren tjugo i åtta för att jag skulle dra ut en tand. Det gick bra men det känns jätte konstigt när hela munnen och tungan är bedövad, så jag kunde knappt äta utan att jag fick sitta och luta mig åt sidan! =) Aja iaf just nu så sitter jag och har ätit lite gele hjärtan från i går. Pappa ska komma och hämta mig och alla mina grejor snart så jag kanske borde börja packa ner datorn snart! Här kommer iaf försenadebilder som egentligen skulle visats i går:






Rebecka och Sofia vill hälsa er en försenad glad alla hjärtans dag hälsning! Jag tror iaf att det är så man säger... ja vi säger det! Hej då // sOphia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0