Sovmorgon igen!

Heej! I dag så är det fredag och då är det som vanligt sovmorgon till 10.00 för mig. Det är skönt att ha så mycket tid på sig att fixa saker. Eller vad tycker ni? I dag efter skoln så ska jag, Sofia och Kimsy dra till Täby C och kanske handla någonting, vi får se vad det blir. Jag ska se om JC har fått in ett par jeans jag letat efter. Aja men iaf den här morgonen har jag tillbringat min tid på att platta håret, tränat lite på franskan och ätit frukost. Jag gjorde ett rekord på att sova länge. Jag sov till 07.20! (det är mycket för mig iaf) x) Ni kanske inte tycker att det är så mycket men det är ett rekord för mig! =D Aja nu så ska jag lägga upp ett par bilder på mig i ett annat inlägg så hej då! // sOphia


Kommentarer
Postat av: pauline sjögren

http://jonnabis.blogg.se/2010/february/finalister.html#comment

där var det:)

2010-02-05 @ 09:11:28
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0