Snygga Ida!

Tjena allihopa!
I dag så var jag på armé muséet med klassen! Det var rätt så kul faktiskt, vi var inte där så länge men det var typ för att vårat tåg hade blivit försenat så vi var lite sena. Till lunch så åt vi på det "nyttigaste" stället man kan äta på! Alltså på Mc Donalds, haha! Nyttigt va? :p Nej men det var iaf gott och det är väl huvudsaken. När vi kom tillbaks så hade vi bara en lektion och det var språk, och efter skolan så gick jag, Rebecka och Ida till ICA för att jag skulle köpa en mango! Sen så gick vi hem till mig och började flumma! Det var kul. Vi gjorde en liten film också men vi glömde göra den andra delen! Dom gick för ett tag sen så nu sitter jag och kollar en grej på Designa din blogg och fixar lite bland mina bilder. Aja nu så tänkte jag lägga ut några av dom så hej då!


Jag och Rebecka klädde ut Ida lite! xD

Det är något krångel med bilderna nu så jag lägger upp fler sen! Hej då!


Kommentarer
Postat av: pauline sjögren

hej:)

sitter och pluggar :P

sj då?

2010-02-10 @ 20:13:42
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0